9 Haziran 2010 Çarşamba

teknoloji stayla



Yaklaşık 6 yıllık samimi bir arkadaşım ve onun sınıf arkadaşı kadıköy'de bir mekanda oturuyoruz. Arkadaşım deli gibi wow oynuyor, internetin hoşluğundan, teknolojinin güzelliğinden bahsediyor. Ben de öğrenci evimde internet olmadığını söylüyorum şok üstüne şok yaşıyor. Ama nasıl olur, n'apıyorsun peki, nasıl geçiyor zaman?!

Okul kapanıyor, ailemin yanına İstanbul'a dönüyorum, odamdan balkona çıkıyorum evin içi sigara kokmasın diye aman allahım her yerden dıgıdık dıgıdık msn sesi...

Evdeyim. 14 yaşındaki ergen kardeşim ağıtlar yakıyor interneti bana ver diye. Düşünüyorum ben onun yaşındayken internet nedir bilmezdim ki. Jenerasyon farkı zaar diyip susuyorum.

Yazmak istiyorum, ama yıllardır yazdıklarımı başkaları kendine mal eder diye yazmıyorum sonra blog olayın daki tarih muhabbetini fln öğrenip kendime blog açmaya karar veriyorum. Ama gelin görün ki esas film burada kopuyor. Ben yeni metin yazıyorum fakat alt alta gözükmesi gereken yazılar her biri farklı adres ve farklı sayfada çıkıyor, her seferinde izleyenler sıfırlanıyor! Anlam veremiyorum tabi, allah allah acebe neden herkesin yazdıkları alt alta çıkıyor da benimkiler her biri farklı sayfada çıkıyor diyorum kendime. Bloggerı olan arkadaşım pitho'ya soruyorum yahu şunu bi düzeltiver bu niye böyle oldu ki aceba diye. Pitho'ya şifremi veriyorum girip bakıyor, her seferinde yeni blog açmışsın demez mi? İhihi ay canım benim ne malım ya nasıl becerdim ki ben acaba hiç de farketmedim ihihi diye saçmalıyorum. Evet ben bir teknoloji özürlüyüm. Pitho sağolsun imdadıma yetişiyor, düzeltiyor fln ama ben hala alt alta yazmayı öğrenememiş oluyorum. Garibim özürlülük düzeyimin ne denli uç noktada olduğunu farkedip aha da bu üstteki fotoğrafı yolluyor bana msn'den...

Hayat budur azizim, teknoloji stayla... Sen nerdesin, alem nerde. Millet aya ayak basalı, Kübrick otomatik portakalı çekeli yıllar oldu ben daha blog düzenleyemiyorum vaay anasını vaay ki ne vaaay!

1 yorum:

pithopitho dedi ki...

hahaha yaa valaa hakkaten koymuşsun fotoğrafı deli deşifre ettin beni=)