9 Haziran 2010 Çarşamba

sıradaki ezanı biricik aşkım ayşeye ve sevip de kavuşamayan tüm aşıklar için okuyorum Allahü...


Her gün imamı bekliyorum uyumak için. O sabah ezanını okuyacak ki ben yatabileyim. Hiç bir kuvvet beni sabah ezanını duymadan uyutamaz. Kendimi avutuyorum imam da uyanık ki ihihi yalnız değilim ki nolcak ki bla bla...

Okul sezonunda ev arkadaşlarım, evde ana baba bıkmış durumda. YAT ARTIK! cümlesi hayatım da en çok duyduğum 2.cümle öbeği. 1.si ise tabiki KALK ARTIK! E haliyle 4te 5te yatınca öğlen 1den önce kalkılmıyor malumunuz. Velhasılı uyku problemime bir çözüm getiremedim kaldı ki artık benim için problem olmaktan çıktı doğal seleksiyon içerisinde bu saatler benim doğam oldu. Sırf bu sebepten kaçırdığım final sınavı, gidemediğim bir çok organizasyon bilirim sonra da kendi kendime küserim, trip atarım.

Şimdi yeni bir telaş sardı işe başlarsam halim ne olur diye. O zaman bana, tüm uykusuzlara ve gece kuşlarına gelsin Kiboştan: Bilmem ki bu gidişin dönüşü olacak mı?

3 yorum:

senkimsegibidegilsin dedi ki...

aynı problem bende de var. bi ara psikopat gibi olmuştum. bir de geç yatıp erken kalkıldığında üzerine "çok uyuyor" yaftasını yapıştırıyorlar ya o daha çok koyuyor:) biz de normal insanların uyuduğu kadar uyuyoruz; fakat saatlerimiz uyuşmuyor : )

-Mir. dedi ki...

Kızlar uyuyabildiğiniz kadar uyuyun! Ben de sizin yaşınızdayken aynen öyleydim. Finallere gitmezdim falan. Sonra okul bitti işe başladım. İnsanın hiç kimseye muhtaç olmadan kazandığı para öyle tatlı ki, şimdi sabah 5te kalkıcaksın deseler kalkarım. Ama hala çok uyumuyorum, her gece 1, 2 bazı bazı 3te yatıp sabah 7de zort die uyanıorum. Haftasonu olduğunda ise tüm haftanın uykusuzluğunu yine çıkaramıyorum, çünkü tüüm hafta çalışarak monotonlaşan bünye, cmts pazar bi aksiyon bekliyor. Uyursan da günler bitiyor.

Ha diyeceğim o ki, gençsiniz,
Öğlen yetmez akşama kadar uyuyun, benim için de uyuyun :) Hatta rüyanızda beni görün ehehe :p

öküz altındaki buzağı dedi ki...

tam uykumdan oldum bu yazı çıktı karşıma hey allahım yaa=)