2 Temmuz 2010 Cuma

Bir eksiklik olarak: Küvet

Bizim hiç küvetli banyomuz olmadı. Annem hep küvet koydurmak istedi ama koyduramadık bir türlü. Bilmem yani ben küvette yıkanmayı. Zaten sudan bunalırım -ki yüzmem bilmem ben- Mesela klozet de sevmem ben alışmamışım pis geliyor, varsa yoksa alaturka...

Öğrenci evimde küvet var ama bir gün bile hatırlamıyorum içini doldurup yıkandığımı. Sevmedim, sevemedim. Bana bir kova bir de tas yeterdi oysa ki. Zaten dedim ya duşun altında durup yıkanamam bile. Bitmek tükenmek bilmeyen korkularımın arasında su altında kalmak da vardır çünkü.

Bugün aile evimin banyosunu yıkarken düşündüm de bir an çok koydu bu bana. Hala annemin küveti olmayıp benim öğrenci halimle küvetli evimin olması.

Seneye mezunum. İşimi elime alır almaz -yapılacak ilk iş listesine- bu banyoyu kırdırtıp baştan aşağı yeniletmeyi ekledim ve elbette bir küvet
...

2 yorum:

Caner dedi ki...

Kuvet ve klozet çıktığı zamanlarda değilde,bizim fark ettiğimiz zamanlarda merak konusuydu.Bir ara lüks sayılıyordu.
Ben hala boş işler olarak görüyorum.
Duş ve alaturka..Ben rahatım böyle.

*Ha herkesin ayrı küveti,klozeti olacaksa-bende varım.

a. dedi ki...

Bu yazıyı sevdim. Bu yazıyı yazan insanı da sevdim.